13 Ağustos 2014 Çarşamba

Kinvey.com Üyelik alma ve Kullanıcı oluşturma

Merhabalar,

Bu yazımda BAAS Client componentleri için ara yazıdır. Bu yazıda "Kinvey.com" üzerinde kullanıcı developer olarak hesap açarak servisleri kullanması için kullanıcı oluşturacas.

Adım 1:
http://console.kinvey.com/ adresine girilir ve aşağıdaki form ile giriş bilgileri oluşturulur.


Adım 2:

"Sing Up" butonuna bastıkdan sonra aşağıdaki ekran karşınıza gelir ve "What's your app called?" bölümüne panelde yöneteceğiniz uygulama adı yazılır  ve aşağıdan "Other >> REST API" seçenekleri seçilir ve butona basılır


Adım 3:
 Dashboard ekranında aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi sol üsteki "Addons" yazısına tıklanır ve açılan ekrandan "Core >>> Users" seçilir.


Adım 4:
Sıradaki karşımıza gelen ekranda sol menüden "Add User" tıklanarak bilgilerin girileceği ekran sağ tarafta mevcut hala gelir

Resimde göreceğiniz gibi ekrandaki yerleri kırmızı renkle yazdım ve bir sonraki makalemizde bu bilgileri kullanarak örnekler yapacağız


Bu işlem bu kadar basit.
Artık Kinvey.com üzerindeki REST API leri kullanmak için bir Kullanıcınız var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder